Všeobecné obchodní podmínky pro nákup v tomto internetovém obchodě
1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím. Vztahy mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou zároveň pro obě strany závazné.
2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ A SLUŽEB
Nabízíme vám možnost nákupu přímo z Vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku, telefonu, e-mailu. Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě – objednávce. Rozměry, váha, výkony, kapacita a ostatní údaje uvedené na našich stránkách, prospektech a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobců. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží vyhovujících daným normám, předpisům a nařízením platným na území České republiky a zároveň řádně vybavené českými návody k obsluze. Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. K uzavření kupní smlouvy se vyžaduje formální potvrzení objednávky prodávajícím. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno, došlo k výrazné změně kurzu zahraniční měny nebo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. Stejné oprávnění si vyhrazujeme i v případě, kdy výrobce přestane dodávat objednaný produkt nebo uvede na trh novou verzi produktu popřípadě výrazným způsobem změní cenu produktu.
3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
O přijetí objednávky budete informován potvrzením na Váš email, o odeslání budete taktéž informováni e-mailem. V případě nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.
4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do 2 hodin bez udání důvodu zrušit, a to telefonicky či e-mailem. Stačí uvést jméno, číslo objednávky, e-mail a popis objednaného zboží či služby.
5) BALNÉ A POŠTOVNÉ
Objednané zboží zasíláme poštou jako dobírku, nebo jako cenný balík v případě platby předem. V případě, že jste na naší rozvozové trase bude o dodání informováni telefonicky nebo emailem. Je možno zvolit i jiný způsob dopravy a to dle specifikací jednotlivé objednávky. Cena poštovného se může lišit i podle váhy objednaného zboží.
6) DODACÍ LHŮTA
Dodací lhůta je od 3-21 dnů, není-li uvedeno jinak. V případě, že některé zboží nebude skladem, budeme Vás neprodleně kontaktovat.
7) VÝMĚNA ZBOŽÍ
V případě potřeby Vám nepoužité a nepoškozené zboží, v originálním nepoškozeném balení, vyměníme za jiný druh. Je nutné nás o této skutečnosti nejdříve informovat emailem, či telefonicky. Zboží můžete zaslat doporučeným balíkem (ne na dobírku) na naši adresu. Dodavatel má právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s výměnou zboží.
8) PŘEVZETÍ ZBOŽÍ
Kupující je povinen zboží převzít! Při nepřevzetí zboží, zejména při platbě dobírkou, požadujeme kompenzaci ztráty způsobenou tímto jednáním. Nepřevzetí zboží považujeme za nesplnění podmínek v uzavřené kupní smlouvě. Při nepřevzetí dobírky a nestornaci objednávky se kupující zavazuje zaplatit smluvní pokutu ve výši 300,- Kč a úhradou nákladů spojených s dopravou a balením zboží.
9) VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Kupující – spotřebitel – má právo podle § 1829 občanského zákoníku odstoupit od smlouvy bez uvedení důvodu do 14-ti dnů od převzetí zboží, za předpokladu, že kupní smlouva byla uzavřena za použití
prostředků komunikace na dálku. Prodávající do 14 dnů od navrácení zboží či prokázání, že zboží bylo odesláno, vrátí zákazníkovi zpět odpovídající přijatou částku. Kupující bere na vědomí, že prodávající může navrácenou cenu, kterou přijal, snížit o částku, kterou zboží ztratilo běžným užíváním, či poškozením. Toto snížení však bude vždy přiměřené s ohledem na dobu užívání a míru opotřebení navráceného zboží. Uplatní-li spotřebitel právo na odstoupení od smlouvy, má dodavatel právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Dodavatel je zároveň povinen vrátit spotřebiteli zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení a děje se tak pouze převodem z bankovního účtu na bankovní účet.
10) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě. Za vady vzniklé přepravcem neručíme. Zboží je nutné překontrolovat bezprostředně po převzetí před osobou zastupující dopravce, kde lze případné vady reklamovat.
Záruka se nevztahuje na:
- a) nesprávným použitím výrobku
b) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací jako např. notebooky, Vás budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.
BohemiaFarm s.r.o.
Nuselská 210/50, Praha 4, 140 00 IČO: 07118805
Zákony a předpisy:
– zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
– zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů
Zásady ochrany osobních údajů
Článek 1
Ochrana osobních údajů při používání tohoto webového portálu se řídí Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 – GDPR, dále jen „nařízení“) a příslušnými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů.
Článek 2
Správcem podle nařízení je fyzická osoba:
Dita Müllerová
IČ: 74412396
se sídlem: Bohnická 73, 181 00 Praha 8
Pro kontaktování správce využijte mail info@bohemiafarm.cz
Článek 3
Subjektem údajů podle nařízení je každá osoba, která v rámci používání tohoto webového portálu sděluje správci své osobní údaje za účelem uzavření smlouvy nebo komunikace se správcem. V případě neposkytnutí příslušných osobních údajů není možné realizovat přes tento webový portál žádnou objednávku.
Článek 4
Správce při zpracovávání osobních údajů postupuje pouze v souladu se souhlasem uděleným subjektem, a to tak, aby byla zajištěna veškerá práva subjektu garantovaná nařízením a aby v maximální možné míře zamezil jejich neoprávněnému nebo protiprávnímu zpracování. Správce zavedl pro zabezpečení osobních údajů vhodná technická a organizační opatření.
Článek 5
Správce zpracovává osobní údaje jen v takové míře, jaká je přiměřená pro jeho činnost, tedy zejména pro realizaci smluvního vztahu, který se subjektem uzavírá, a pro komunikaci ohledně tohoto smluvního vztahu. K marketingovým účelům (zejména zasílání informačních zpráv s nabídkami) může správce použít kontaktní údaje subjektu jen v případě, že subjekt udělil výslovný souhlas. Správce nemá právo předat osobní údaje jinému subjektu, kromě případů zvlášť stanovených nařízením nebo zákonem.
Článek 6
Správce uchovává osobní údaje jen po dobu nezbytně nutnou pro realizaci smluvního vztahu se subjektem a následně v nezbytně nutném rozsahu pro další provozní účely (zejména účetnictví, pro případnou reklamaci nebo pro uplatnění práva z vad).
Článek 7
Subjekt má právo kdykoliv odvolat svůj souhlas se zpracováním osobních údajů, správce je pak oprávněn zpracovávat jeho osobní údaje pouze v takovém rozsahu, v jakém mu to umožňují právní předpisy bez souhlasu subjektu. Souhlas lze odvolat zprávou na kontaktní e-mailovou adresu správce nebo telefonicky.
Článek 8
Pokud se subjekt domnívá, že byla porušena jeho práva vyplývající z příslušných právních předpisů týkajících se ochrany osobních údajů, má právo podat stížnost u dozorového úřadu, kterým je v České republice Úřad pro ochranu osobních údajů (http://www.uoou.cz)